Wspieramy naszych Klientów w obszarze szeroko rozumianego IT, ale doskonale rozumiemy potrzeby biznesowe naszych Klientów
Działając z klientami opieramy się na naszej wiedzy i doświadczeniu w zarządzaniu w zakresie zarządzania organizacją, zarządzania dużymi projektami i/lub pełnym obszarem IT. Stosujemy najlepsze praktyki, ale często sięgamy po niestandardowe rozwiązania dopasowane do potrzeb klienta – wiemy, że każdy Klient jest inny i ma inne wymagania. Naszym głównym celem jest właściwe zdefiniowanie problemów lub potrzeb Klienta, a następnie znalezienie najbardziej efektywnego sposobu rozwiązania problemu lub spełnienia potrzeb Klienta.
Projekty strategiczne, takie jak stworzenie wizji i strategii IT, IT Governance, czy transformacja IT.
Prowadzenie projektów, w formie Inżyniera Kontraktu, nadzoru merytorycznego nad dostawcami, w tym dostawcami wewnętrznymi.
Efektywność procesów biznesowych i IT, w tym efektywność procesowa i kosztowa całego IT, poszczególnych procesów i funkcji
Audyty IT, w tym audyty po-wdrożeniowe, audyty gotowości do wdrożenia, ale też ocena kompetencji IT
Projektowanie rozwiązań poprzez tworzenie koncepcji technicznych i biznesowych, budowanie architektury IT