Red Ocean Sp. z o.o. przedłuża kolejne umowy i zyskuje nowych klientów z sektora publicznego

Tychy

 

 

Końcówka roku to dla Red Ocean okres wzmożonej aktywności. Spółka w grudniu 2015 roku zdobyła nowego klienta oraz przedłużyła umowę z dotychczasowym partnerem na następny rok.

Przedmiotem umowy jest dostęp do e-usługi Kontrola Zarządcza. Jest to narzędzie pozwalające na definiowanie i diagnozowanie procedur kontroli zarządczej w Jednostkach Samorządu Terytorialnego oraz generowanie raportu oceniającego istniejący system kontroli zarządczej. Od 2012 roku Red Ocean Sp. z o.o. dostarcza i rozwija e-usługę wspierając w ten sposób JST w przeprowadzeniu obowiązkowej samooceny kontroli zarządczej. Aplikacja, na podstawie specjalnie skonstruowanych kwestionariuszy samooceny, pozwala na szybkie przeprowadzenie diagnozy stanu kontroli zarządczej na I i II poziomie. Wyniki są automatycznie generowane w postaci przejrzystych i czytelnych raportów. Rozwiązanie umożliwia także automatyczne generowanie Informacji o stanie kontroli zarządczej.

14 grudnia 2015 roku Red Ocean Sp. z o.o. przedłużyła na okres 12 miesięcy umowę z Miastem Tychy, a tydzień później do grona klientów Spółki dołączyła Gmina Orońsko, deklarując przynajmniej roczną współpracę.

„W obu przypadkach jest to dla nas ogromny sukces” – podkreśla Radosław Marlęga, Prezes Zarządu Red Ocean Sp. z o.o. „Klienci, którzy przedłużają z nami umowy stanowią dla nas potwierdzenie, że nasze starania w przygotowaniu najwyższej jakości usług oraz poziomu obsługi Klienta są przez naszych kontrahentów doceniane. Cieszymy się również, że kolejna jednostka ST zaufała nam i będzie korzystać z naszej usługi. Ze swej strony zobowiązujemy się do dalszego utrzymania najwyższej klasy obsługi naszych Klientów” – podsumowuje Radosław Marlęga.